U doba svjetske krize i novčane recesije, promijenio se život ne samo nama običnim smrtnicima već i slavnim zvijezdama iz show businessa, filma, glazbe, mode.
Naime, na ime stare slave sve manje poznatih i bogatih može lagodno živjeti. To iz razloga što je nagli dolazak krize mnoge otjerao u siromaštvo, bijedu i očaj.
Investiranje u dionice, nekretnine je danas vrlo oprezan, rizičan i opasan posao. Postati bogat preko noći sve je rjeđi, a ostati bez svega vrlo je lako postati.
Magazin Rolling Stone
koji je pratio i rangirao svjetske poznate glazbenike, sastave i druge umjetnike, izvješćuje kako glazbenici sve rjeđe žive od prodaje svojih glazbenih uradaka.
Mnogi su brzo shvatili da prodaja albuma i singlova više nije primaran izvor zarade i da koncertne turneje mogu tek neznatno popraviti financijsku sliku, stoga su se okrenuli 'alternativnim' izvorima prihod, nezamisliv prije desetak godina.
Memorabilije nezamislive prije dvadesetak godina su uvijek bile prateći dio svakoga izvođača, no porastom broja raznih instant-zvjezdica, gurnute su u prvi plan kako bi što prije i što unosnije iskoristili kratki zamah koji prati njihove nositelje. Po jednom takvom nastupu moguće je utržiti i do 225 tisuća dolara što je još uvijek manji iznos od ustupanja pjesama televizijskim i filmskim studijima.
Reklame, TV nastupi i filmovi, koje plaćaju velike iznose, između 250 i 600 tisuća dolara kako bi se neka pjesma našla baš kod njih. Pola iznosa odlazi izvođaču, a pola nositelju autorskih prava.
Ulazak u svijet mode i kolekcija, može se zaraditi dosta novca. Justin Bieber, Britney Spears, Beyonce ili Jennifer Lopez
imaju svoje parfeme što im je donijelu zaradu od 3 do 5 milijuna dolara uz proviziju koja iznosi između 5 i 10 posto.
Investicijama i ulaganjima po kojima je poznat Bono Vox iz grupe U2
. Međutim, tu se kriju najveći rizici koji mogu dovesti na prosjački štap.