utorak, 9. listopada 2012.

Kako napisati Molbu za posao ako poslodavac nije objavio natječaj?

Danas doći do bi kakvog posla prava je lutrija. Da bi ipak nekako tražitelj posla približio sebe potencijalnom poslodavcu, potrebno se je predstaviti.

Načina da se tražitelj zaposlenja ima više, no najčešći je običaj pisanje Molbe za zaposlenje.
Pošto se u današnjoj situaciji posao slabije nudi, moguć je upit poslodavcu koji nije raspisao natječaj. Ovdje ću dati "šprancu" (predložak) kako bi otprilike trebala izgledati molba za zaposlenje:

Josip Petrovečki
Put Sreće 12 
10000 Zagreb
E-mail: josip.petrovecki@gmail.com  
Mobitel: 098 000-000
Zagreb, 21. 8.2012

                   Happycommerce marketing d.o.o.
                                     Jurišićeva 79, 
                                       10000 ZAGREB
                                       n/p gđe Jadranke Sokor

Poštovana gđo Sokor,


Ovim putem želio bih Vam se predstaviti i iskazati svoj interes za suradnju s Vašom tvrtkom. Smatram kako bih svojim dosadašnjim iskustvima i znanjima u ovom području mogao doprinijeti razvoju marketinga u Vašoj tvrtci na obostrano zadovoljstvo.  

  Diplomirani sam ekonomist i dizajner internet stranica. Tijekom 2008. godine u agenciji Marker organizirao sam promociju novog proizvoda XY poduzeća XYX za područje Varaždinske županije. Provodio sam direktnu prezentaciju proizvoda X u maloprodajnoj mreži lanca XX i prezentacije za veleprodaje. Nadalje, dizajnirao sam web stranicu poduzeća XX (proizvodX@XX.hr) te provodio druge marketinške aktivnosti.

  Ukoliko imate potrebu za stručnjacima iz područja marketinga te smatrate da moje iskustvo i znanje udovoljavaju Vašim zahtjevima, slobodno me možete kontaktirati kako bih se i osobno predstavio Vašoj tvrtci. 

Zahvaljujem Vam na pažnji i srdačno Vas pozdravljam,


  Josip Petrovečki
Prilozi:
Životopis
Preporuka
Fotokopija diplome