nedjelja, 9. lipnja 2013.

Kako zbariti "komada" u vrijeme recesije?

Pristup ljepšem spolu u cilju upoznavanja, zbližavanja popularno se zove "barenje". Muškarci se trude na kojekakve načine i štoseve.
Kako to ide danas u vrijeme krize i recesije?
Jedan od ženskih "upucavanja" muškarcu:
"Ej bok, mogu te nekaj pitat, jel ti sjela naknada od HZZ, meni kasni već 2 tjedna"

Muška upucavanja:

"Oprosti, našao sam nečiju radnu knjižicu na ulazu u Zavod za zapošljavanje, jel tvoja, meni se čini da je na mojoj šahovnica nekako drugačija nego na tvojoj"

ili ovaj:

Muškarac naslonjen na šank, ulazi u birc komad. "Bok, jesi za jednu cugu?" Ona ništa. "A onda ništa, sorry"

"Ti si mi nešto poznata, jel se znamo? Pa neznam baš ne sjećam se da smo se sreli. Dali stanuješ u deseterokatnici na uglu. Da, kako znaš. Pa jednostavno, ujutro nakon tvoje šetnje u kontejneru nema više nijedne flaše"