Zamislite slijedeću situaciju: Vozite se bezbrižno, slušate glazbu, razmišljate kako ćete se za par sati "brčkati" negdje na Jadranu. nemate klimu pa ste otvorili "šiber" (pomični krov) na automobilu. Zrak finu struji po unutrašnjosti, brige, posao, punicu, susjede ostavili ste daleko iza vas.
Odjednom se vaša "polovica" probudi na suvozačkom sjedalu, zijevne i veli:"Dragi (ili malo grublji epitet), molim te stani negdje usput, znaš trebala bi negdje.......
No problem, kažete vi, i na slijedećem odmorištu skrećete desno na parkiralište.
Stajete, gasite motor i čekate da supruga obavi ono...
|
Krovni prozor "šiberdah" |
Evo je...sav ste sretan, izlazi nakon desetak minuta, osvježena, radosna i sjeda na sjedalo. zavezuje pojas, vi okrećete ključ u bravi aono...KRRRCCCC. Par okreta "anlasera" i dalje ni makac. Malo je čudno, ali se zna desiti da akumulator "krepa" zbog "infarkta" ćelija. Grrrrrrr!!!!. kaj sad?. na parkingu žive duše, ima par kamiondžija. Očajnički tražite pomoć. Sprema se kiša, oluja, već u daljini dobro sijeva. Otvoreni krov vam je najmanja briga. Međutim nije baš tako. Ako dođe pljusak, auto će vama se do pola napuniti vodom.
Bez akumulatora ne možete zatvoriti šiber.
Poučak gornjem napisu!!
Automobil koji ima pomični krov "na struju" ima i ručnu "vintu" u unutrašnjosti vozila za koje, kladim se 75% vozača (ica do 101%) nema blage veze gdje se nalazi i čemu služi.
|
Krovni prozor |
Ukoliko vam se desi gore opisan slučaj, na sredini krova kabine ima izbočenje gdje se nalazi ručni uređaj za zatvaranje krovnog otvora. Malo zarežite "tapecirung" toliko da možete doći do mjesta u koji se uvlači ručna polugica za pomicanje krova. Ali, ne lezi vraže!! Otkrili ste gdje je mjesto za ručno zatvaranje ali nemate čime zatvoriti. Ovo u slučaju da imate stariji automobil. Ako vam se to desi, pretpostavka je da imate osnovni alat u "gepeku". Križni "šrafenciger" malo veći pomoći će vam iako malo teže, ali ići će.
da bi izbjegli to sve, dok ste doma, pogledajte uređaj i sve što vam treba u slučaju nevolje.