Trgovine "Fast Food", pogotovo "McDonald's" bombardiraju nas slikama slasnim i ogromnim sendvičima koji na slikama izgledaju savršeno i neodoljivo.
Međutim, kad navratite u "McDonald's", stvarno stanje je sasvim drugačije.
Iako reklame na TV i novinama privlače potrošače, ta reklama je samo "EPP" kako se to popularno naziva.
McDonald’s se odlučio na jedan nesvakidašnji pothvat. Naime,
odlučili su odgovoriti znatiželjnim kupcima na često postavljano
pitanje: zašto njihov hamburger na reklami uvijek izgleda veće, bolje i
slasnije?
Iako su mnogi mislili da je riječ o čarima Photoshopa, McDonald’s
otkriva da je riječ o čarima stiliziranja hrane. Točnije, za svako
snimanje njihova hamburgera potrebno je nekoliko sati pripreme i
stiliziranja, a tek onda hamburger izlazi pred kameru.
“Koristimo sve one sastojke koji se nalaze u uobičajenom McDonald’s
hamburgeru, samo što sve sastojke stavimo tako da se vide, kako bi
kupci znali što dobivaju”, otkrivaju stilisti. Dodaju i kako hamburger
uvijek izgleda manji jer se priprema za minutu ili manje pa se odmah
stavlja u kartonsku ambalažu te se zbog pare žemlja malo opusti. Kako to
sve izgleda i što sve točno rade da bi vas namamili u svoje restorane
pogledajte u videu: