ponedjeljak, 10. prosinca 2012.

Komično, ali da vam se ne desi!

Vic ide ovako:  Vozač je zbog prazne gume bio primoran stati uz zid jedne zgrade jer je jedino tu bilo mjesta za parking. Podigao je auto na dizalicu, skinuo kotač i uz rubnik složio 4 vijka koji drže kotač.
kako je u blizini bio šaht od kanalizacije, proradio je "Murphyjev Zakon". Ako netko nezna što taj zakon govori, evo objašnjenja: "Ako vam nešto pođe po zlu, budite sigurni da će vam se to baš desiti kad se najmanje nadate". Kako je vozač prtljao nešto oko rezervnog kotača, nogom je nehotice odgurnuo vijke i oni nestadoše u šahtu par metara duboko.

Vozač očajan   u beznađu kako da nastavi posao, osvrne se i na zidu opazi dvojicu muškaraca.
Nije obraćao pažnju na njih jer su se čudno ponašali i cerekali su se i dobacivali neslane šale na račun nesretnog vozača. On je pak sav očajan smišljao način što da radi. U blizini nije bilo telefonske govornice a u to doba nije bilo mobitela.

Vozač je prišao na ulaz u zgradu i na portirnici zamolio vratara da se posluži telefonom. U tom času na tabli na zidu je uočio veliki crveni natpis: "Psihijatrijska bolnica Vrapče".

Dok se vratio do automobila, jedan od dvojice na zidu ga upita:"Gospon, mogu vam ja nekaj predložiti"? Mo'š mislit, pomislio je vozač, da mi tu neki koji je u psihijatriji daje savjete.
Ali, ipak, pomisli on, neka kaže što misli, od toga mi se nemože ništa desiti.
Ajd' reci što imaš.
Pa, gospon, sa svakog kotača skinite jedan šaraf i zašarafite na taj kotač, sa tri šarafa na svakom kotaču se budete dopelali do mehaničara.
Hm...reče vozač, ali dajte mi recite zakaj ste vi uopće tu?
Gospon, reče ovaj na zidu, ja im već 20 godina to tumačim ovdje al me niko ne shvaća ozbiljno.

A sad, ozbiljno o gore navedenom. Ako vas zadesi slična situacija, imate ideju ako vam šarafi padnu u šaht. Ako ste pokraj šahta budite sigurni da će vam se to desiti.