Osobnim automobilom, ma neee..skupa cestarina, gužve. skupo gorivo, nepažljivi vozači.
Izgubit ćete hrpu živaca do vašeg odredišta.
Avionom..hm..možda. ali skupo je i nema baš u svakom gradu zračna luka.
Vlakom....grrrrr....sačuvaj bože. pruge loše, infrastruktura nikakva.. duge vožnje
Shinkansen, najbrži vlak na svijetu |
A zašto ne razmišljate da u Zagrebu sjednete na vlak za Split u 15:00, sjednete u klimatizirani kupe, ispred vašeg sjedala imate GPS, WIFI, priključak za laptop sa naponom od 110 i 230V.
U kutu kupea se nalazi hladnjak sa besplatnim pićima. Osim na nekim mjestima, nećete uopće primijetiti da se vozite, nema lupe kotača po pruzi, nema ljuljanja i cviljenja kotača.
Uštekate vaš laptop, prosurfate malo po NET-u.. i gle.. na ekranu vašeg GPS na sjedalu ispred vas odjednom možete pročitati slijedeću poruku:
"Poštovani putnici, sada je točno 15:53,upravo ulazimo u stanicu Split, molimo da se pripremite za izlazak za točno 7 minuta. Na relaciji Zagreb - Knin - Split dužine 315 km, vozili smo se prosječnom brzinom od 311 km/h.
Zahvaljujemo na vašem izboru da ste se vozili CROKANSENOM!
Ugodan boravak u Splitu želi vam vaša posada CROKANSENA.
O čemu ja tu blebećem? kakav CROKANSEN, koja brzina preko 300 km/h, dali je samnom sve u redu.
Da, ovo je samo utopijska pretpostavka, bazirana na najbržem vlaku na svijetu Shinkansenu.
Relaciju TOKYO - OSAKA duljine 500 km, ovaj vlak prevali za manje od 2,5 sati.
Na nekim dionicama brzina mu je i preko 300 Km/h.
A sada malo surove hrvatske realnosti: Relacija Varaždin - Novi Golubovec, duljine 45 Km, naš Crokansen "preleti" za 105 minuta, ako nema zastoja. Nakon izlaza iz vlaka treba vam "Train Lag" da dođete k sebi i da vam se u glavi centar za ravnotežu dovede u normalu.