srijeda, 26. studenoga 2014.

Dijelovi za KV uređaje YAESU!

Stara poslovica kaže: "Hamovcima tuga pregolema, lampa krepa  a rezerve nema"

Što će reći slijedeće. Radioamateri koji su zaljubljenici u stare KV uređaje one izrađene 70-ih prošlog stoljeća, muku muče sa rezervnim dijelovima.Ja sam pobornik onih velikih "kanti" težine i do 20 kila.
YAESU FT-902 DM

Moj FT-902 DM, izvanredno očuvan KV uređaj sa izvanredno toplim zvukom, lampaš, izvanredne modulacije, radio je savršeno, dok jednog dana "KVRC"...nema više pokazivanja frekvencije na displayu. Jao i kuku...problem sa traženjem i namještanjem frekvencije.
Pogled na dio sklopa sa brojačem

Doduše, ima uređaj i analognu skalu, međutim, na njoj je teško odrediti točnu frekvenciju.

Odmah sam se dohvatio interneta u potragom za tim dijelom. Našao sam nekoliko, međutim čitav sklop zapravo, modul frekvencije koštao bi skoro ko i cijeli uređaj.

Preprodavači znaju da je takva situacija pa koriste situaciju.
Međutim, listajući bespuća Interneta došao sam ovdje:
http://www.qsl.net/oh8jep/ja2svz/

Radi se o radioamateru, osobi vrlo poslovnoj, poštenoj i ekspeditivnoj.

Gotov modul sam dobio brzo, jeftino...

Preporučam ga svima onima koji imaju problema sa rezervnim dijelovima YAESU uređaja.